En paus

Hej!
Jag vet att min uppdatering verkligen suger, men jag hinner helt enkelt inte. Det är hur mycket som helst i skolan nu och jag vet inte hur jag ska få tid till bloggen. Har dessutom en annan blogg som jag känner att jag vill lägga tid på.

Så därför har jag, tråkigt nog, beslutat mig för att (iaf för tillfället) ta en paus från bloggandet. Kommer inte att radera bloggen om jag någon gång i framtiden kommer vilja återuppta den, men kommer ta en paus nu och förmodligen ett bra tag framöver.

Är ledsen för detta till alla er läsare, men jag känner att detta är det bästa just nu. Vill bara tacka alla er som följt min novell, och som kanske till och med fortfarande gör det. Ha det underbart så kanske vi ses någon gång. Vi får se.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, synd att du beslutar dig för att ta en paus... Gillar verkligen novellen... :) men vad heter din andra blogg? Är det en novellblogg det också eller är det en "vanlig" blogg? ;) Skulle gärna vilja veta

2012-08-30 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0