You got that one thing - Del 4

Jag svalde hårt.
- What's wrong? Frågade Harry och tittade oroligt på mig samtidigt som vi gick genom lobbyn till hotellet.
- Nothing, I'm just really nervous.
- It's nothing to be nervous about log Harry.
Jag svalde ännu en gång och vi ställde oss i hissen. Det hade varit massor med skrikande fans som stod utanför hotellet som hade pekat och skrikit mot oss.
Vi klev nu ur hissen och gick mot hotellrummet. Harry gick fort och jag fick småspringa för att hinna med.
Nu var vi framme.
- Ready? frågade Harry
Jag nickade och han öppnade dörren.

Louis perspektiv

Jag och killarna satt och undrade varför Harry dröjde så länge, det tog inte lång tid att gå till starbucks på andra sidan gatan. Vi tänkte att han kanske blivit stoppad av några fans. Jag höll just på att slå in hans nummer på mobilen för att ringa honom när dörren slogs upp och Harry kom in. Men han kom inte ensam, han hade en tjej med sig. Hon var verkligen fin, trots att hennes ögon såg rödgråtna ut. Hennes långa blonda hår föll över axlarna. Hon tittade sig osäkert omkring med sina grön-grå ögon och log ett försiktigt leende.

Annas perspektiv

Harry öppnade dörren och vi klev in. När jag såg de andra killarna blev jag alldeles stum, detta kändes helt overkligt. Louis grejade med mobilen och resten av killarna satt i soffan och kollade på TV. Fast nu var allas huvuden vända mot mig, de undrade nog vem jag var. Och det kändes lite jobbigt att hantera.

- Hi boys, this is Anna! I went in her on my way back from starbucks. The phone I found yesterday, it was hers! Log Harry som tog av sig skorna och gick in till de andra.
Liam kom fram och skakade hand med mig.
- Hello Anna! I'm Liam.
Niall, Louis och Zayn gjorde samma sak.
Jag tog dem i hand utan att svara, jag var i chocktillstånd just nu. Mina största idoler stod liksom framför mig. Jag visste inte om jag skulle krama dem eller be om autograf, eller sätta mig i soffan... Jag tittade lite smått panikslaget på Harry som förstod och räddade mig.

- Eh, maybe you wanna borrow the bathroom? Harry tog min hand och ledde mig bort.
- Thank you! Viskade jag på vägen mot badrummet.
- No problem, log han.

Jag gick in, låste och gled sakta nerför dörren. Puh! Dagen var inte ens slut och det hade redan hänt massor.

Harrys perspektiv

Jag hade precis lett Anna till badrummet och kommit tillbaka till killarna när de hoppade på mig med frågor.
- Who is she? Frågade Niall.
- Why did you brought her up? Frågade Liam, minstlika nyfiken som Niall.
- Has she cried? Frågade Zayn och Louis avbröt honom.
- Tell us, Harry!

Jag avbröt dem.
- Okay, fine! I will tell you! Just calm down!
De andra nickade.
- I crashed into her on my way back from starbucks. She cried and she said she lost her new phone. Then I took up the one I found yesterday and it was hers. She became so happy and hugged me. She said she was a fan but she wasn't crazy and that was really good for me. She was so nice, and pretty... I don't really know, I just felt for bringing her up with me. Jag ryckte på axlarna.
Liam stirrade på mig.
- But you don't even know who she is!
- But she seems nice, doesn't she? Jag försökte släta över situationen.
- Yeah, but... Längre hann inte Liam förrän Anna kom ut ur badrummet och Liam tystnade.

Annas perspektiv

När jag kom ut ur badrummet tystnade alla, som att de pratade om mig. Jag ville ändå göra det bästa av situationen och log mot dem.
- Okay guys, what do you want to do?
Harry log stort mot mig. Åh gud, jag kunde inte koncentrera mig när han log mot mig. Jag blev alldeles varm i kroppen.
- I don't know... Would you like some coffee and watch a film? Sa han.
Jag såg att de andra tittade lite på honom men försökte att inte bry mig om det.
- Okay, what do you want to see? Personally, my favourite movie is Love Actually if you got that one? Jag tittade lite nervöst på dem.
- Wow, sa Niall förvånat.
- What? Jag skrattade till.
- Haha, that's Harry's favourite movie too! Niall log mot mig och jag kände mig glad.
- Seriously!? I had no idea about that! Jag tittade storögt på Harry.
- Haha, just because I love that film I actually got it with me. I'll just go and get it in my bedroom. Harry gick för att hämta filmen.
Zayn suckade.
- It's the fourth time in a week we have to see that movie! Harry loves it so much. Han skrattade till och tittade på mig.
- Haha, I see he's a bigger fan than me of that film. Jag skrattade.
Då kom Harry tillbaka med filmen.
- Shit, the coffee's cold! Niall tittade på kaffet.
- It's okay, we have popcorn! Ropade Louis glatt.
Jag såg på medan Louis och Harry tävlade vem som kom först fram till diskbänken där popcornen stod.
Jag skrattade glatt och ropade:
- Go Larry Stylinson!

_____________________________________________________________________________________________

Okej, fjärde kapitlet ute!
Vad tycker ni än så länge?
Kommentera på, så blir jag glad, det vet ni!
Ska försöka få ut femte kapitlet imorgon om jag hinner. Ska dock iväg hela dagen så inte alls säkert att det blir något!
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Love me for me - en One direction novell

Hej!

Jag startade upp en novell om One direction idag, skulle vara jättekul om du kunde säga vad du tycker om det första kapitlet och jag skulle bli jätteglad om du fortsatte att läsa den!

Ha en bra kväll!:)

2012-06-14 @ 23:10:24
URL: http://iminloveinoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0