VIKTIGT: LÄS.

Hej alla söta läsare!
En tjej som har hjälpt mig med en design nu ett tag är strax klar med den. Och då tänkte jag, att som en "ny uppstart" med en snygg design så kan jag börja om på en ny novell? Jag har en idé som kan funka. :) Jag har en del idéer men dem skulle jag ju kunna använda till den nya novellen istället? Eller gillar ni min novell? Snälla kommentera vad ni tycker så blir det också lättare för mig att bestämma mig när jag vet vad mina läsare vill.
Trots att jag inte bestämt mig så kanske det kommer upp en till del idag. :)
Puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Amy

Nej jag tycker du ska fortsätta med den novellen du håller på med! ♥

Svar: okej, tack för din åsikt :) jag ska fundera på det :)
You got that one thing

2012-07-29 @ 17:43:09
URL: http://mspbeckan.bloggplatsen.se
Postat av: Alva :) (sweetcharlie)

Hej sötnöt! älskar designen!♥
jag tycker du ska fortsätta på den du gör nu! ^.^
sen när den är slut kan du göra en ny! :)

Svar: okej tack gullis, det ska jag nog :) <3
You got that one thing

2012-07-31 @ 00:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0