Nerskräpande fans...

Hej, har börjat mobilblogga också för jag kan inte alltid få tillgång till datorn.. :) Men innan jag drar igång ordentligt med novellen BEHÖVER JAG HJÄLP med att få nya rader, ni ser att texten bara flyter ihop till en klump? Den blir så hur jag än skriver.. Så om någon vet, så snälla kommentera så att jag kan få fixat det! Kanske flyger in en del till i veckan, får se! NYHETER: Killarna är ju kvar här, men läste igår att nu får fans inte träffa killarna mer, de kommer inte ut mer för att några fans hade skräpat ner så jävla mycket! Jag själv kan ju inte åka, jag tycker mest synd om dem som inte fick chansen.. Jaja jag vet inte när killarna åker igen men så fort jag vet så skriver jag. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0